๐Ÿ‘‰ Kulit yang saya tinggal di | Ulasan |

Kulit di mana saya hidup

Pengarah Pedro Almodovar,
2011 Ini adalah filem pertama oleh Almodovar, yang bermula di box office. Dalam filem misteri, Antonio Banderas memainkan peranan sebagai seorang pakar bedah plastik yang obsesif dan membantah. Kesan pertama dalam filem ini adalah kami menunjukkan dendam Sepanyol yang sejuk untuk menghormati anak perempuan itu.

Kemudian datanglah pemahaman bahawa tidak semuanya sangat jelas, walaupun sangat sesat. Mungkin protagonis lebih bersalah daripada yang kita fikirkan, dan kematiannya tidak akan dikesali. Atau adakah ia berbaloi? Sejujurnya, saya tidak dapat mencari penyebab utama dan memahami siapa yang benar-benar memalukan saya.

Kami berharap untuk ketakutan para penonton domestik, yang terkejut oleh siri perubatan. Dia tidak lagi menakutkan apa-apa selepas "Interns" dan "Rumah Doktor." Orang awam membaca kami dengan mudah boleh menyemak semua butir-butir filem ini dan memberikan cadangan kami sendiri. Dengan siapa menjadi kawan, siapa yang suka dan bagaimana untuk keluar dari situasi ketika suami anda adalah monster, ibu anda adalah praktikal "pemegang pelacuran", dan saudara-mara yang lain adalah psikos dan idiot.

Ini "keluarga Adams" dalam susunan Almodovar memberikan kita semua pelajaran, bagaimana untuk tidak hidup. Dan yang paling penting, kita tidak harus bertolak ansur dan berharap "raksasa domestik" kita akan memahami betapa salahnya. Takdir kita hanya bergantung kepada diri kita sendiri.

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: