๐Ÿ‘‰ Mosaic of desire | Blogs |

Mosaic of desires

Siapa yang menguruskan siapa: apakah kita keinginan atau keinginan kita oleh kita? Keperluan yang mendasari keinginan kita ditentukan secara biologi, secara evolusi, tetapi bentuk kesadaran mereka boleh sama ada sahih atau dikenakan ke atas seseorang.

Kepada soalan bodoh, seseorang hanya boleh memberi jawapan yang bodoh atau mendedahkan perkara itu, dengan mengatakan bahawa dia bodoh, tidak untuk memandikan keputusannya, tetapi untuk hidup, tanpa menyedari tanpa perasan soalan tersebut.

Bagi saya, jawapannya ialah keinginan kita mencipta kita dan kita mencipta keinginan kita. Ini adalah proses yang saling membina. Dan semakin tinggi kesedaran, semakin tinggi kebarangkalian pengurusan yang mencukupi dalam proses ini … Dalam banyak cara keinginan kita tidak sama sekali. Inilah keinginan ibu bapa, TV asli, majalah berkilat kegemaran dan wira mitos. Jika kita tidak menyedarinya, maka ia hanya mengatakan bahawa keinginan ini dikenakan kepada kita secara profesional. Teknik yang sama untuk mencapai keinginan diajar pada latihan inspirasi. Teruskan tentang keinginan mereka, mencapai apa yang anda mahu, dan tidak melihat halangan – itulah pencapaian utama. Mereka yang tidak melihat halangan, akhirnya jatuh di bawah trem keinginan.

KAIF DALAM KREDIT

Sangat penting untuk membezakan keinginan yang merosakkan dari yang penting. Walaupun pencapaian keduanya, memberikan kepuasan segera, mereka berbeza dalam intinya dan akibatnya. Apakah perbezaan antara keinginan yang merosakkan dari yang penting? Musnah lebih mudah dipenuhi, dan ia tidak memerlukan usaha. Kaif diambil dalam hutang, tetapi untuk kepentingan penipuan, yang mana orang itu membayar dengan harga hidupnya. Oleh itu, di satu pihak, orang cenderung keinginan semacam itu, dan sebaliknya, mereka membenci mereka, memahami kelemahan mereka. Contoh-contoh yang paling biasa untuk memuaskan keinginan yang merosakkan ialah alkohol, ubat-ubatan dan … kecanduan cinta. Pertama mereka memberi semangat dengan kredit, tetapi kemudian mereka mengambilnya dengan minat yang besar.

PRACTICE "DESIRABLE"

Jika kita menginginkan sesuatu, maka adalah wajar untuk bertanya kepada diri sendiri soalan: mengapa kita memerlukan ini? Jawapan yang jujur โ€‹โ€‹daripada sesetengah orang adalah sangat sedih.

Anda perlu: sehelai kertas dan pensil.

Arahan. Tulis pada helaian di atas soalan: "Apa yang paling anda inginkan dalam hidup?" Kemudian rumuskan dan tulis jawapan kepada soalan ini. Di bawah menulis soalan: "Kenapa?" Jujur menjawabnya dan sekali lagi tanya soalan "Kenapa?" berhubung dengan jawapan ini.Akibatnya, anda akan mendapat apa yang ada di belakang keinginan muka bumi atau apa yang sebenarnya bermakna kepada anda. Kadang-kadang terdapat penemuan lucu.

HUNTING UNTUK HUNTER

Pergi ke perburuan untuk objek yang diingini, ingat: perburuan lebih daripada perhambaan. Selalunya kekeliruan: orang berfikir bahawa mereka adalah pemburu untuk objek yang dikehendaki, dan mereka sendiri adalah objek pemburuan ini. Nasihat yang diberikan kepada pemburu untuk wang, suami, wanita, kemasyhuran, adalah nota mangsa pemburu. Cinta menyerap menyerap lebih kurang rakan kongsi. Ramai kawan-kawan saya pada awal tahun sembilan puluhan berjudi memburu wang dan menjadi mangsa mereka.

SAMOPOPADALOVO

Setelah menguasai keinginan, anda akan menguasai dunia dalam penjara kendiri. Orang yang benar-benar menguasai mereka, kehilangan semua spontan. Ini adalah matlamat orang dan orang sasaran, ke mana dia jatuh. Dia, tentu saja, mencapai matlamat, seringkali pada masa yang sama menamatkan dirinya. Ini adalah terhad sepenuhnya dalam sifat integritinya. Orang-orang seperti ini berkesan dalam pencapaian mereka sendiri, hanya kehidupan di dalam diri mereka tidak cukup, seperti kesenangan itu. Sentiasa menjadi yang pertama adalah harapan terakhir anda.Keinginan untuk menjadi besar menghalang kesenangan kehidupan yang kecil dari merealisasikan keabadian dan ketidaksempurnaannya.

Tidak mustahil untuk berbahagia dengan kehendak, tetapi malangnya – mudah. Mencapai kebahagiaan adalah produk jualan dan penjualan yang baik. Kita boleh mengatakan bahawa ini adalah keinginan utama kita dan … yang paling sukar dicapai. Jadi ada apa-apa pun untuk mencapainya? Mungkin dia sama sekali tidak? Dan lebih baik menumpukan tenaga anda kepada sesuatu yang lebih duniawi? Sebagai contoh, mengelakkan kemalangan.

WAKTU UNTUK MENANGKAPKAN KUASA … KEMUNGKINAN

Kategori yang berasingan adalah mereka yang ingin memperbaiki dunia dengan segala cara. Mereka mahu membuat semua orang bahagia, dan untuk ini mereka perlu membunuh semua yang malang. Jika bersedia untuk memperbaiki dunia mula "memperbaiki" diri mereka, dengan kesedaran tentang motif sebenar yang mendorong mereka, mungkin dunia akan menjadi lebih baik? Perubahan berlaku sebagai produk sampingan yang menyedari di mana anda berada. Ramai yang akan berkata: "Di sini." Tetapi di mana mereka sekarang benar-benar? Mereka yang ingin mengubah dunia mengalami ketidakselesaan yang lebih besar disebabkan oleh fakta bahawa mereka kurang disesuaikan dengan kehidupan. Ini adalah gatal mereka – pampasan yang mereka tidak disesuaikan dengan kehidupan damai mereka sendiri.

Jika dalam kehidupan ada sesuatu yang hilang untuk kita, keinginan untuk mengambil kuasa … ke atas diri kita, atas keinginan kita yang merosakkan. Peringkat pertama perjuangan untuk kuasa adalah untuk menyadari bahwa ada sesuatu yang lebih tinggi dari anda, jatah anda. Untuk menyedari ini adalah untuk memberikan nama fenomena ini dan meletakkannya dalam fokus kawalan. Ia lebih berkesan untuk melakukan ini dengan bantuan psikoterapis profesional, profesional.

DALAM KEBAKARAN UNTUK ILLUSI

Ramai daripada kita sering tidak mahu apa yang mereka perlukan. Adalah penting untuk memahami apa yang ada di belakang keinginan. Dan berikan jawapan yang jujur, dan tidak mulia dan cantik di mata mereka sendiri dan mata orang lain. Impian ramai lelaki dalam empat puluh untuk mempunyai "Yamaha" yang kuat sering kali tidak mahu mengiktiraf umur anda dan batasan yang berkaitan: ia bukan visi yang sama, bukan reaksi itu. Nah, "Porsche" merah adalah klasik ilusi limping Amerika.

Sungguh memalukan apabila keinginan menjadi kenyataan, tetapi tidak ada kepuasan, kerana keperluan sebenar seseorang tetap di belakang tabir. Orang sering tidak mahu apa yang mereka perlukan, tetapi apa yang dikenakan ke atasnya oleh piawaian sosial, mengurangkan kehidupan mereka ke mimpi dengan lenyap dan mati sementara memenuhi keinginan … orang asing.

Like this post? Please share to your friends:
Tinggalkan Balasan

;-) :| :x :twisted: :smile: :shock: :sad: :roll: :razz: :oops: :o :mrgreen: :lol: :idea: :grin: :evil: :cry: :cool: :arrow: :???: :?: :!: